Duik in de Wereld van Uilen: Een Avontuurlijke Workshop voor Nieuwsgierige Kids!

12 december 2023
, 11:00
- 14:00
Knipogende uil
dec

Ben jij ook gefascineerd door uilen, die mysterieuze vogels die ’s nachts wakker zijn terwijl de rest van de wereld slaapt? Stichting Innovators heeft iets heel speciaals voor alle thuisblijvers die dol zijn op deze geheimzinnige wezens! Op 12 december is er een superleuke workshop waar je alles kunt ontdekken over uilen, samen met twee fantastische begeleiders: Pauline Hurkmans en Cassandra van den Berg.

Ontdek en Onderzoek

We gaan samen op ontdekkingsreis! Van het uitpluizen van uilenballen tot het voelen van verschillende materialen die met uilen te maken hebben. Gaaf, toch? Door uilenballen uit te pluizen, leren we alles over wat uilen eten. En wist je dat we met een ‘voelbak’ mogen spelen? Daarin zitten spulletjes die met uilen te maken hebben. Echt een avontuur om te ontdekken!

Vliegen met Uilen en Meer

Heb je ooit een uil zien vliegen? Tijdens de workshop krijg je de kans om te helpen bij een vliegdemonstratie. Het is geweldig om te zien hoe stil en slim ze vliegen. En we doen nog veel meer leuke dingen, zodat je alles te weten komt over waar uilen wonen, hoe ze zich gedragen en wat hen zo bijzonder maakt.

Snel, Meld Je Aan!

We willen heel graag dat jij erbij bent, maar we hebben maar een paar plekjes over! Stuur snel een e-mail naar info@stichtinginnovators.nl om je aan te melden. Zo zorg je ervoor dat je meedoet aan dit spannende avontuur vol verrassingen.

Met dit geweldige programma belooft de workshop van Stichting Innovators een onvergetelijk avontuur te worden voor alle kinderen die dol zijn op uilen. Ontdek hun geheimen, leer over hun leefgebied en zie hoe ze vliegen – een kans die je niet mag missen als je gefascineerd bent door de nacht en zijn mysterieuze bewoners!

Zet deze speciale datum in je agenda, meld je snel aan en bereid je voor om de betoverende wereld van uilen te verkennen!

Knipogende uil