Laten we samenwerken

Investeren in de toekomst van hoogbegaafde jongeren

Ook jij kunt helpen bij het creëren van ontwikkelplekken voor hoogbegaafde jongeren.

Hieronder leggen we in het kort uit waarom en hoe.

Wil je meer weten? We komen graag langs voor 30-minuten pitch waarin we alles uitleggen en je vragen beantwoorden.

De situatie
  • 15.000 kinderen zitten thuis en krijgen geen onderwijs
  • 25%- 40% hiervan is hoogbegaafd
Het probleem
Hoogbegaafde kinderen lopen vast in regulier onderwijs omdat ze anders leren. Ze zijn intrinsiek gemotiveerd en leren sneller, dieper en beter wanneer zij zelf sturing geven aan hun leerproces.
Stichting Innovators
Onze stichting creëert een ontwikkelplek op professioneel niveau voor hoogbegaafde jongeren
Hoe?
  • Mentale ondersteuning: eerst op adem komen door middel van zorg op maat.
  • Ontwikkeling: op maat meebewegen in de interesses van de kinderen en ze verder te laten excelleren.
Dilemma

Deze combinatie van mentale ondersteuning en maatwerk ontwikkeling kan helaas niet eenvoudig en/of snel via de overheid georganiseerd worden, maar is nu al hard nodig.

Daarom ons voorstel: investeer in de werknemers van de toekomst.

Laten we samenwerken!

Winst voor kinderen
  • Eigen plek om op adem te kunnen komen om vanuit daar hun specialiteit/ interesse verder te laten renderen.
  • Weer rust in het gezin: ouders een plek bieden waar ze met een gerust hart hun kind kunnen brengen omdat er op hen afgestemde uitdaging beschikbaar is.
Winst voor je bedrijf of organisatie
  • Geef handen en voeten aan MVO-beleid.
  • Kennisoverdracht: laat deze kinderen kennismaken met het bedrijf door rondleidingen, kennissessies of door mee te laten denken aan complexe vraagstukken.
Stichting Innovators
Investeren
Deel kennis of sponsor een ruimte, bijvoorbeeld:
  • ICT ruimte
  • Creatieve ruimte
  • Timmerwerkplaats
  • Metaalwerkplaats
  • Sportruimte
  • Muziekruimte
  • Rustruimte
  • Bibliotheek
  • 3D printen
  • CNC frezen
Ja ik doe mee

Ja, ik doe mee

Wil je jouw kennis delen, een ruimte sponsoren of onze stichting op een andere manier ondersteunen?

Laat je gegevens achter en we nemen snel contact met je op om te bespreken hoe jouw input hoogbegaafde jongeren kan helpen.

Je kunt ook rechtstreeks contact opnemen via info@stichtinginnovators.nl of 06-51715462.

Voornaam
Achternaam